رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

هدیه آسمانی

1391/4/24 22:07
نویسنده : mamani
2,779 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دوروز بود یه حس عجیبی داشتم هرچند که اصلا منتظر نینی نبودیم اما گفتم بزار چک کنم ببینم نکنه نی نی دارم رفتم یه بی بی چک خریدم بعدشم رفتم محل کار بابایی ..خیلی دلشوره داشتم چک کردم دیدم وای مثبت شد باورم نمیشد همش گریه میکردم سریع رفتم به بابایی گفتم اونم شوکه شده بود ناراحت نشی عزیزم آخه منتظر نینی نبودیم ...اون روز یه بار دیگه بی بی چک گذاشتم بازم مثبت شد بازم باورم نمیشد خلاصه سه تا بی بی چک استفاده کردم البته بابایی هم کلی دعوا میکرد که همون یه دونه کافیه هههه اما چیکار کنم باور نمیکردم...اینم بی بی چک ها که نشون میداد یه نی نی ناز توی دلمه.

 

21598741225062855050.jpg 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون
24 تیر 91 17:45
سلام عزیزم تبریک میگم





خیلی ممنون عزیزم.
پرنیا
21 شهریور 91 1:02
عزیزم میتونم ازت بپرسم از بی بی چک چطوری باید استفاده کرد


پرنیا جون روی هر بی بی چکی که میخری طریقه استفاده اش را نوشته ..