رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

دختر یا پسر...

1391/5/8 15:43
نویسنده : mamani
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ,دو روز دیگه ماه چهارم تموم میشه و وارد ماه پنجم میشی ,ولی ما هنوز نمیدونیم شما نینی گلمون دختری یا پسر؟

مامانی دوهفته دیگه نوبت دکتر داره و اون موقع معلوم میشه شما صورتی هستی یا آبی..

راستش برای من اصلا جنسیت فرقی نمیکنه ,دوست دارم شما هیچ مشکلی نداشته باشی و من هدیه خدارو هرچی که باشه را دوست دارم, البته بابایی هی میره میاد میگه پسر گلم وقتی بهش میگم نگو اینجوری عادت میکنی میگه راستش برام فرقی نمیکنه ولی اگه دختر داشته باشم برام سخته که بزرگ شد براش خواستگار بیاد !!!! عزیزم تعجب نکن چون خود منم هنوز معنی این حرفشو  متوجه نشدم.

دیروز رفتیم my toys ( یه فروشگاه بزرگی هست که یه عالمه اسباب بازی و وسایل نوزاد و نوجوان داره )

برای نینی یکی از دوستامون که تازه یه هفته است بدنیا اومده یه هدیه بخریم ..وایییییی نمیدونی چه وسیله های خوشگلی داشت بابایی گفت بیا برای نینی خودمون یه شیشه شیر برداریم اومدم بردارم دیدم یه رنگ آبی داره و یه صورتی و سفید...دلم نیومد برش دارم گفتم بزار معلوم بشه نینی دختره یا پسر بعد رنگ خوشگلش را برمیدارم...اینجا بود که فهمیدم نه مهمه بدونم شما دختری یا پسر متفکر.

و البته جالبیش این بود که توی فروشگاه اصلا شما تکون نخوردی فکر کنم نینی خوبی باشی زیاد از این وسیله ها نخوایچشمک.

امیدوارم دوهفته دیگه خانم دکتر مهربون جنسیت شمارو بگه ...وگرنه دیگه اینجوری میشممنتظر.

عزیز دلم بدون شما هرچی باشی ما دوست داریم...خیلی دوست دارم...زمانی که ناراحتم هم همیشه بهت میگم عزیز دلم فقط به فکر خودت باش تو کوچولویی شاد باش...عزیزم مامانت و بابات خیلی دوست دارن ...خیلی

 

دختر یا پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عروسک خانوم
8 مرداد 91 14:13
ساحل جون
چرا نمیری از دارو خانه کیت تعیین جنسیت بگیری؟
اونجا حتما داروخانه ها دارن


چه جالب نمیدونستم توی اینترنم سرچ کردم متوجه نشدم...
خانومی
9 مرداد 91 13:13
عزیزم الهی که این بار که میری حتما بهت بگه و تو هم با ذوق تمام بری براش خرید کنی


امیدوارم خانومی جون..
الهه
9 مرداد 91 13:13
عزیزم امیدوارم دختر یا پسر، هر چی که هست سالم و شاد زیر سایه اول خدا بعدم مامان و بابای مهربونش بزرگ بشه .


مرسی الهه جون .
سپیده
10 مرداد 91 18:12
سلام ساحل جان. می شه وسایلی که برای کوچولوت می خری عکسشونو تو وبلاگ کودک من بنام خودتون بزارم تا مامانهای دیگه هم استفاده کنن؟ منتظر جوابتون هستم.


راستش من وسایل خاصی نمیخرم ...ولی باشه هرچی خریدم عکس میگیرم میزارم.
elena
11 مرداد 91 0:35
سلام مامان خوش سلیقه به وبلاگ منم سر بزن چیزای خوبی برای کودک نازنینت پیدا می شه
الهام
12 مرداد 91 12:31
ساحل جون سلام

از شكم و حالتايي كه تعريف كردي من فكر كنم كه دختر باشه

انشالله كه سالم باشه دختر و پسر نداره گلم


مهم سالم بودنه ...فقط میخوام خرید کنم نمیدونم چی بخرم چه رنگی بخرم...
مامان جون نی نی
15 مرداد 91 11:59
ان شاا... نی نی هرچی هست سالم باشه


مرسی عزیزم.