رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

نی نی شکمو

1391/5/3 17:25
نویسنده : mamani
546 بازدید
اشتراک گذاری

نینی شکموی گلم خوبی؟ خجالت می کشم بگم نینیم انقدر شکمو شده ...چند روز پیش با بابایی رفته بودیم فروشگاه مواد غذایی رفتیم قسمت میگوها همون موقع یه دفعه شکم مامانی اومد جلو و شما شروع کردی به تکون خوردن !!! بابایی هم تعجب کرده بود ..برگشت گفت عجب بچه ای دارما ..قربونت برم عزیزم ..

امروز هم زیاد حوصله نداشتم غذا درست کنم رفتم میگو خریدم همین که اومدم خونه و ظرف میگو را باز کردم شما دوباره شروع کردی به تکون خوردن نیشخند..وای عزیزم یعنی انقدر میگو دوست داری یا شکمو شدی ؟؟

خلاصه تا مامانیت غذارو درست کنه شما همش تکون میخوردی فدات بشم از این به بعد باید بیشتر به شما برسم ...شایدم به خاطر اینکه زیاد غذا نمیخورم وقتی هم که کمی میخورم شما سرحال میشی .عزیزم خیلی دوست دارم ...قربون اون تکون خوردنات برم ...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خانومی
3 مرداد 91 17:37
ای نی نی شکمو
ناقلا میدونه هم که چی خیلی خاصیت داره ای بلا
نوش جونت عزیزم


می بینی بچه ها از ما زرنگ ترن ههههه
بابای ملیسا
3 مرداد 91 20:01
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
مروا مامی پویان
3 مرداد 91 20:16
اول از همه مبارک باشه وبلاگ نی نی گولو

بعد هم ساحل خانم به این نی نی ما برس گشنگی ندی بهشا بزار تپل مپل بشه بچمون
راستی تا فهمیدی جنسیتش چیه بدو بیا بگو برامون و زود به زود هم اپ کن وبلاگ رو تا از خودت و نی نی گولوت با خبر باشیم


حتما مروا جون خودم هم منتظرم ..

عروسک خانوم
4 مرداد 91 0:12
نینی بیچاره رو گشنه میذاری خوب معلومه خوردنی میبینه به وجه میاد


مامان شیوا
5 مرداد 91 15:00
سلام مامانی.چه نی نی خوش اشتهایی داری ماشالله...نی نی من شکمو نیست ولی خیلی وول میخوره
*سهيـــــلا*
7 مرداد 91 16:11
عزيــــــــــــــــــــــــزم
واقعا با وجوداينكه حالت خيلي خوب نيست وبلاگتو عاشقانه مينويسي خيلي خوشم مياد...اميدوارم نيني هم بزرگ شد قدرمامان گلشو بدونه


مرسی سهیلا جون, گفتم حداقل اینجا از ناراحتی ها و مشکلاتم نگم.
خاله جون
7 مرداد 91 16:18
سلام ممنون که بهمون سر زدین چه نی نی بلایی