رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

اتفاق های خوب و بد

1391/7/16 21:52
نویسنده : mamani
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بالاخره بعد از یه مدتی اومدم تا بنویسیم..

اول از همه خبرهای خوب را میگم..

اول از همه باید بگم خداروشکر جواب آزمایشم مشکلی نداشت و دکتر گفت خیالت راحت باشه لبخند.

خوشگل مامانی یه خبر خوب دیگه هم اینه که مامان جون میخواد بیاد پیش ما آخ جوننننننن...خیلی خوشحالم دیگه تنها نیستیم فقط یه مشکلی هست و اونم انجام دادن کارهای سفارت هست که کمی طول می کشه امیدوارم مامان جون قبل از اینکه شما بدنیا بیای اینجا باشه .ولی خب خیلی خبر خوبی بود مگه نه ؟ راستش زمانی که شما میخوای به دنیای ما قدم بزاری هوا خیلی سرده فکر نکنم بتونیم زیاد بیرون بریم و مامان جون بیشتر توی خونه هست البته مشکل بعدی هم اینه که پای مامان جون درد میکنه و از سال گذشته که پاش شکست هنوز خوب نشده به همین خاطر زیاد نمیتونه راه بره ناراحت امیدوارم زود زود پاش خوب بشه .

و اما خبر بد اینه که :

مامانی سرما خوردهخمیازه .

خیلی احساس خستگی میکنم و بدنم هم خیلی درد میکنه و سرفه که میکنم پهلوهام درد میگیره .دکتر نرفتم چون میدونم دکتر برم بهم دارو نمیده چون اینجا دکتراش دارو نمیدن..فکر کنم کار خوبی میکنن منم زیاد با قرص موافق نیستم ...به همین خاطر سعی میکنم داروهای گیاهی که خوب باشه و برای شما هم ضرر نداشته باشه بخورم.خیلی ناراحتم از اینکه سرما خوردم همش نگرانت هستم اما شما هم کم نمیزاری و حسابییییییی موج مکزیکی میری قربونت این تکونهای شدیدت برم من .

ولی واقعا مادر بودن یه حس خاصی هست که اصلا نمیشه توصیفش کرد ..مثلا وقتی کم تکون میخوری نگران میشم و وقتی هم مثل الان موج مکزیکی میری دوباره نگران میشم !!!!

خیلی دوست دارم خیلی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دنیا جون جونی
19 مهر 91 13:22
عزیزم ایشاله که کارای سفارت خوب پیش بره و وقتی مسافر کوچولوت میاد تنهانباشی....بوسسسس


مرسی دنیا جون برام دعا کن.
سهیلا
20 مهر 91 15:56
سلام عزیزم داری به آخرای راه میرسی
بی صبرانه منتظرم عکس نینی گلتو بذاری بزودی اینجا...هوراااااااااااا

مرسی سهیلا جون ولی انگار این ماههای آخر دیرمیگذره ..
خانومی
20 مهر 91 17:26
خدا رو شکر که مامانت میتونه اون موقع بیاد پیشت تبریک
خیلی خوشحال شدم عزیزم الهی
سلامت باشی و خوش


مرسی خانمی جون دعا کن کارهاش سریع درست بشه ...
درسا کوچولو و مامان
20 مهر 91 22:03
سلام خداراشکر که جواب آزمایش ها خوب بوده سرما خوردگی هم ایشالا به زودی خوب میشه باید یکم مراقب باشی فقط مامانتم که داره میاد پیشت دیگه تنها نیستی ...
ماه آخر انگار هر روزش کلی طول می کشه تا بگذره نه اینکه به اومدن نی نی نزدیک میشیم هی روزها را میشماریم مثل نگاه کردن به ساعته وقتی منتظر کسی هستی چقدر دیر می گذره من که هرچی این وب نی نی را باز می کنم تا بلکه روزشمارش یکم بره جلوتر فایده نداره


آره دقیقا...اصلا انگار زمان را ثابت نگه داشتن..
فاطمه(مامان یاسین)
21 مهر 91 8:18
وااااای چه خوب که مامانت میاد پیشتون
امیدوارم زودی کاراش درس شه
الهی که همیشه اتفاقای خوب تو براتون بیفته
مواظب خودت و تودلیت باش

مرسی فاطمه جونم.
مامان جون نی نی
22 مهر 91 8:17
عزیزم خوشحالم از اینکه مادرتون داره میاد پیشتون
خیلی مواظب خودتون باشید در ضمن پهلوهاتو بیشتر گرم نگه دار که نی نی هم سرما نخوره یا به اصطلاح قولج نکنه توی شکمتون مایعات گرم خیلی بخور مواظب گیاهان دارویی هم باش حتما از غیر مضر بودنشون اطمینان حاصل کن
مثلا من می دونم عرق نعنا برای زن باردار خوب نیست یا زعفرون برای زن باردار خوب نیست
ان شاا... که زودی خوب می شی

مرسی مامان نینی جون از راهنماییت ...خودم را گرم نگه میدارم ولی انگار این سرما خوردگی فعلا نمیخواد بره ...
خاله جونی
22 مهر 91 17:19
سلام عزیزم خوشحالم که جواب آزمایشت مشکلی نداشت و ایشالا کارهای سفارت مامان گلت زود تر انجام بشه و زود زود بیاد پیشت و این روز های آخر رو به سلامتی بگذرونی


مرسی خاله جونی عزیزم...برام دعا کن .
شیرین
27 مهر 91 0:18
عزیزم دیگه چیزی نمونده که این موج مکزیکی ها رو توی آغوشت بزنه و حسابی بچلونیش و صورت ماهشو ببوسی.
همیشه با دختر عزیزت در پناه خدا باشید.


مرسی شیرین جونم ...فعلا که حسابییییییی داره شیطونی میکنه واقعا دیگه آرامش ندارم هههههه...




الهه
29 مهر 91 22:57
سلام ساحل جونم خوبی مامان خوشگل؟
دخمل طلا خوبه؟
دختر کجایی؟بیا تند تند وب دخترتو آپ کن این روزا تموم میشه و خاطراتش اینجا میمونه ها.
نمیدونم مامانت اومده یا نه اما میدونم خیلی حس خوبی داری عزیزم امیدوارم خوش و سلامت باشی.


سلام الهه جون .ببخشید دیگه تنبل شدم زود زود نمیام ههه. مامانم هم هنوز نیومده خیلی مونده تا بیاد ..
عروسک خانوم
1 آبان 91 14:39
سلام
معلوم هست تو کجایی
بیا یه خبری از خودت بده


چشم عروسک خانم ..
زهره
12 آبان 91 14:04
سلام ساحل جون
منم زهره اگه بشناسی توآلمان
خوشحال شدم دیدم مامی شدی
انشالله که به سلامتی دختر گلت به دنیا میاری
و کنار هم سه تایی خوب و خوش باشین



سلام زهره جون بله عزیزم شناختمت ...مرسییییییییییی گلم .خیلی خوشحال شدم پیغامت را دیدم .