رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

بهانه گیری های مداوم ..

1392/7/21 0:42
نویسنده : mamani
918 بازدید
اشتراک گذاری

رونیا خانم , دختر گلم چی شده ؟ کاش می تونستی صحبت کنی و بهم بگی که چرا یه مدتیه دائم نق میزنی و بهانه میگیری ..شبها بیدار میشی و گریه میکنی ..گاهی روزها هرکاری میکنم آروم نمیشی و همش میخوای بهانه بگیری همه میگن به خاطر دندوناته ..کاشکی زودی خوب بشی ..آخه غذا هم نمیخوری :( 

تازه داشتی وزن میگرفتی که اینجوری شدی ..چند شب پیش ساعت 6 صبح خوابیدم  ناراحت به خاطر اینکه شما مرتب بیدار میشدی میخوابیدی , منم دیگه خوابم نبرد .

یه دو سه روزی هم بود که بهانه هات بیشتر شده بود طوری که موهات را می کشیدی و سرت را میخاروندی , تا اینکه متوجه دونه های ریزی روی صورت و بدنت شدم و به بابایی گفتم و بردیمت دکتر ..دکتر گفت نوعی ویروسه و کار خاصی نمیشه انجام داد خود بدنش باید با این ویروس مقابله کنه و یه پماد داد که به بدنت بزنیم ..امیدوارم زودی خوب بشی .

آهان بزار کمی از کارهای جدیدت بگم ..فکر نکنی خیلی هم بداخلاقی چشمک

وقتی بهت میگیم آب سرفه میکنی سوال

بای بای می کنی

 چند روز پیش با هم توی فروشگاه بودیم و من داشتم باهات صحبت میکردم ..میخواستم از فروشگاه برم بیرون بهت گفتم خوب دیگه کارمون اینجا تموم شده بریم و شما شروع کردی به بای بای کردن ...قربون اون دستهای کوچیکت برم . یا وقتی بابایی میخواد بره سرکار شما میری جلوی در میشینی و بای بای میکنی.

وقتی میگم پستونکتو بده به من سریع از دهنت در میاری و میاری جلوی صورت من که من بخورم !!!

چند تا عکس هم میزارم که دوستای گلمون ببینن دخترم بزرگ شده ..

 

 

پارک

چمن

پسندها (1)

نظرات (5)

زهره
21 مهر 92 1:14
آخی چقدر خندیدم پستونک بهت تعارف میکنه اما خیلی باحاله پستونک خوردن بچه ها من که عاشقشمممممممممم
در مورد بی قراری هاش بچه چند تا از دوستام تو سن رونیا بودن بی قراری داشتن میگفتن
شاید دیدن خواب و ترسه بالاخره بچه ها دوره های مختلفی در زمان رشدشون دارن
به قول رونیا بای بای
اما تند تند بیا به روز کن قرار بود زرنگ باشی


زهره جونم مرسی از اینکه بهم گفتی..امیدوارم زودی خوابش بهتر بشه .
جیران بخشنده
24 مهر 92 7:20
ای جونم قربون تو بشم خوشگل خانوم خاله جون لطفا عکسای بیشتری از عروسکتون بذارید


چشم جیران جون.
سهیلا
26 مهر 92 14:50
ماشاالله رونیا جون خیلی باهوش و زبله..کاملا مشخصه از توصیفاتی که ازش میکنی
خداحفظش کنه


سهیلا جون دیگه اینجوری هم خوب نیستااااا..ههه
مامان كياوش
6 آبان 92 14:32
سلام
چه دختر نازي داري ماشالا
خدا برات نگهش داره.


مرسی عزیزم.
مامان رخی مامی رادوین
25 آبان 92 5:12
رونی خاله جیگر اون کلاهت عزیزم میبوسمت قول بده به خاله اینقدر مامی رو اذیت نکنی موش موشی مرسی عزیزم