رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

دخترم کباب خور شد :)

1392/7/21 0:09
نویسنده : mamani
766 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم دندون دار شدنت را بهت تبریک میگم ..میدونم که دوران سختی هست و نمیتونی از سختیش برام بگی ولی از حرکاتت کامل درکت میکنم ..

19 شهریور ...ظهر بود داشتی با لیوان آب میخوردی که یه دفعه صدایی شنیدم اول کامل متوجه نشدم که صدای دندونای کوجولوته , وقتی دوباره صدارو شنیدم اینبار دقت کردم و دیگه بله این صدای قشنگ ..صدای برخورد دندونای دخترم با لیوانه ...نمیدونم چرا گریه ام گرفت و یه کوچولو گریه کردم ,سریع زنگ زدم به بابایی خبر دادم بعدش زنگ زدم به خاله , مامان جون و باباجون گفتم ..نمیدونی چقدر اون روز خوشحال بودم ..این هم عکس از دندونای خوشگلت البته این عکس کاملا اتفاقی بوده ها ...

 

دندون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره
21 مهر 92 1:02

آخی حتما همش هم آب دهنش آویزون بوده الهی طفلی ها خیلی درد میکشن موقع دندون در آوردن آخی چه عکس به موقعی هم بوده دندونش کاملا مشخصه ! ای جونم


آره دقیقا..یه لحظه اومدم عکس بگیرم شروع کرد به شیطونی اینجوری شد ههه.
فندق
21 مهر 92 16:19
الهی الهی الهی الهی...


جیران بخشنده
24 مهر 92 7:16
عزیییییییز دلم مرواریدت مباااااااارک


مرسی.
سهیلا
26 مهر 92 14:49
به به
به به
مرواریدهای خوشگت مبارک دخمل نازززززززززززززززززززززززززززززز


مرسی خاله سهیلا
زهره (مامان آرتین)
27 مهر 92 18:01
مبارکت باشه دختر ناز
امیدوارم بقیه دندونات به راحتی دربیاد



مرسی زهره جونم.