رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

نمونه ای از کمک بابایی

1391/4/25 18:24
نویسنده : mamani
879 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز بابات تصمیم گرفت که به مامانت کمک کنه و ظرفهارو بشوره منم خوشحال نشسته بودم که یه دفعه ای دیدم یه صدای بلندی اومد تعجب کلی ترسیدم ..صدای بابایی اصلا نمی اومد خنثیمطمئن شدم که بلههه بازم خرابکاری کرده ...رفتم دیدم که ظرف سالادخوری را شکونده ..آخکمی دعواش کردم آخه همیشه بابات وقتی میخواد کمک کنه از این اتفاق ها می افته سوال یا مثلا بعدش رفته بود ظرف کشک را که گذاشته بودم روی گاز دست زده بود و اجاق گاز را زیاد کرده بود که تمام آشپزخونه شده بود کشکی..

...منم سریع یه عکس گرفتم که یادگاری باشه نیشخند

 

شکستن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
25 تیر 91 23:02
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
خانومی
26 تیر 91 13:18
همسری من هم همیشه از این دسته گلها به آب میده موقع کمک دادن
مینا مامی پویان
3 آبان 91 23:37
چرا دیگه وب دخملی رو اپ نمیکنی اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


باشه عزیزم حتما میام می نویسم ...خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم سر میزنی...پسر نازت را ببوس .