رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

دختر ورزشکارم

1391/6/5 1:43
نویسنده : mamani
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ..مامانی قربونت بره که انقدر شیطون شدی...فکر کنم خیلی ناز داری, جدیدا به مامانت همش دستور میدی که درست بشینه میخوای راحت باشی قربونت برم ..

یه مدته وقتی روی صندلی میشینم و شروع میکنم به جستجو در اینترنت و ..شما شروع میکنی به تکون خوردن یه جوری که دلم خیلییییی فشار میاد و مجبور میشم بلند بشم کمی قدم بزنم دوباره بشینم..این یعنی اینکه از این مدل نشستن خوشت نمیاد .

عزیزم باشه , به روی چشم از این به بعد بهتر می شینم که شما اذیت نشی.

راستی جدیدا هم دوضرب میری هههه یعنی اینکه اگه قبلا یه جای دل مامانی تکون شمارو احساس میکرد الان دو حرکت همزمان با فاصله انجام میدی که خیلی ذوق میکنم دیگه نمیتونم دستم را بزارم روی دلم آخه تا دستم را میزارم تا شمارو احساس کنم یه دفعه یه سمته دیگه شروع میکنی به تکون خوردن..قلب

خوشم میاد زرنگی ها از خود راضی.

 

دختر ورزشکارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آتنا
5 شهریور 91 15:03
الهی قربونش برم من
الهی فداش شم من
ووووووووووووووی نفس منه این دختر
پس واسه همین خانم خانماست خیلی پیدات نیستا
نگوو جیگر طلا نمیزاره مامان بشینه
آخه فندوق خاله یه کم آروم بگیر بزار مامانت بیاد با خاله آتنا یه کمی حرف بزنه هردو از تنهایی در بیان



خدانکه آتنا جون..
نینی من عاشق خاله آتناشه خیلی دوستش داره ..خانمی شما کجایی من هربار میام نیستی..
بوسس

مهبا
5 شهریور 91 17:48
جیگر این دخمل وروجکو برم که شیطونی میکنه تو دل مامانش


هنوز بدنیا نیومده اینجوریه ههههههه.
سهیلا
5 شهریور 91 19:04
آفرین دختر زبل خاله...حسابی نازمیکنه برامامانش


آره سهیلا جون تا دلت بخواد هههه...
شیرین
6 شهریور 91 13:41
مگه این دختر ناناز مامانشو مجبور کنه که یکم استراحت کنه و به خودش فشار نیاره.
آفرین خاله ادامه بده.ههههههههه


عجب خاله ای ..!!!
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 14:01
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
الهه
7 شهریور 91 12:19
وای عزیزم چه دخملییی داریم ما،
خوب مامانش راست میگه بچم درست بشین نی نیمون له نشه، دوست داری یکی خودتو اینطوری فشار بده


الهه
18 شهریور 91 22:12
سلام ساحل جان خوبی؟
کجایی دخار بیا وب دخملمونو آپ کن دیگه منتظریمااااااااا


مرسی الهه جون خوبم...یه مدت زیاد حالم خوب نبود ..حتما آپ میکنم.