رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

حرکت موجی

1391/6/22 20:15
نویسنده : mamani
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم چند وقته حرکت هات یه جوری شده که اسمش را گذاشتم حرکت موجی..

حرکت موجی چیست؟حرکتی هست که دختر گلم شبها انجام میده !! این حرکت به صورت افقی هست , اول دو سه ضربه خیلی ریز میزنه مثل ترکیدن حباب بعد یه دفعه ای از یه سمت دلم به سمت دیگه قلمبه ای حرکت میکنه که خداییش گاهی اوقات یه جورایی درد داره .

بابایی میگه یعنی این کوچولوی ما داره چیکار میکنه که اینجوری حرکت میکنه البته ناگفته نمونه که بابایی از حرکات شما میترسه نیشخند.

دیشب دوباره این حرکت را انجام دادی مامانی هم خیلیییییییییی خسته بودخمیازه خداییش میخواستم بخوابم اما مگه شما میزاشتی من بخوابم ...خلاصه دیدم اینجوری نمیشه از بابایی کمک گرفتم ..ازش خواستم دستش را بزاره روی دل مامانی (( آخه وقتی بابایی دستش را میزاره حرکتهای شما کمتر میشه ))((فکر کنم یه ناز دخترونه هست...همینه دیگه میگن دختر ناز داره درست میگن  ))

وقتی بابایی دستش را گذاشت شما دیگه تکون نخوردی و من تونستم بخوابم ..چشمک

من عاشق تکون خوردنات هستم در طول روز هربار که تکون میخوری دستم را میزارم روی دلم تا شمارو بیشتر احساس کنم انقدر اینکار را میکنم که بابایی میگه آخر سر این دختر ما معلوم نیست چی بشه انقدر دست میزاری روی دلت مژه.

اما برای اون شب معذرت میخوام چون واقعا تکون هات یه جورایی دردناک بود ولی قربونت برم که دخترم معلومه بزرگ داره میشه ...دخترم خیلی خیلی دوست دارم ....

بابایی هم خیلی دوست داره هر بار که میگم میخوام برم خرید میگه خوب هاش را برای دخترم بخری ها ... .

من و بابایی عاشقتیمقلب.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

درسا کوچولو و مامان
23 شهریور 91 15:19
سلام خوبی؟ دخمل گلت خوبه وایی که دختر کوچولوی منم با این حرکتاش کشته من رو نمی دونم چرا انقدر درد میاد


دخترم هم خوبه ...آره گاهی درد میاد ههههه
فکر کنم دخترای شیطونی داریم ههه
مامان شیوا
24 شهریور 91 12:23
من همش فکر میکردم پسرک من شیطونه.نگو دخملک شما هم حسابی شیطنت میکنه! امیدوارم صحیح و سالم بیاد تو بغلت


آره توروخدا می بینی چه دختر شیطونی دارم ...
شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:43
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها
اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم
http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184



عزیزم خیلی سایت خوبی دارید...ممنون.
مهبا
7 مهر 91 11:46
ای قلبون این دخملی و حرکات موجیش


مرسی مهبا جونم