رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رونیا هدیه آسمانی

خوشگل مامانی

1391/4/24 22:50
نویسنده : mamani
415 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق این عکستم خیلی نازه ...مخصوصا اینکه دستت را گذاشتی روی صورتت ..دکتر هم وقتی این لحظه را دید سریع عکس گرفت گفت خاطره قشنگی میشه لبخند نمیدونم چرا هرکی عکست را دید گفت شبیه بابات هستی متفکر هرچند که بابایی هم دوست داره شبیه مامانت بشی ناز و خوشگل مژه
بعد از اینکه از دکتر برگشتیم رفتیم یه رستوران چینی ناهار خوردیم خیلی خوشمزه بود مخصوصا سوپش وای الانم دلم خواست...

 

خوشگل مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عروسک خانوم
24 تیر 91 23:26
کیفیت دستگاه های سونو رو میبینی خارجه دیگههههههههههههههههههههههههههههه
مامان تسنیم
8 مرداد 91 14:43
باردار که بودم خودم دوست داشتم بچه ام شبیه باباش بشه باباش هم میگفت دوست دارم شبیه تو بشه... حالا که سه ماهه گیش ماست هردومون دنبال یه شباهتی به خودمون میگردیم...من میگم ببین چشماش شبیه خودمه باباش میگه اصلا کپی بچگی خودمه


مثل من و همسرم که با هم صحبت کردیم چهره اش شبیه من بشه اخلاقش به باباش بره اینجوری کمتر حساس میشه مثل مامانش هههه